HotStart.dk - Internet portal og startside for dig der har Internet.
  Kilk og stem! - hotstart.dk      

.
Brugernavn: Password:    
  Forum start | Opret ny bruger | Søg | Hjælp

Del dig forum

Forum, debat og snak på HotStart.dk > Så er der debat! > Aktuelle emner > SKOLEPIGER SÆLGER SEX FOR 25 KR.  Hurtig navigation

Du kan ikke poste nye emner i dette forum Du kan ikke besvare emner i dette forum Printervenlig version
61 Send indlæg til denne tråd.
Viste side :
 1  2  3 
[ << Forrige tråd | Næste tråd >> | Vis nyeste indlæg først ]

thaikurt
Power HotStarter med udmærkelse

Tilmeldings dato Feb 2006
Antal indlæg : 2611

Sendt 13-03-2006 06:54 (GMT +1)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator

Lir på nettet: Handel med seksuelle ydelser foregår åbenlyst på Danmarks største børnehjemmeside, Arto

Ved du, hvad dine børn laver på internettet?

Klokken 20.00 i går var 36.120 danske børn ned til 12 år online på børnesiden arto.dk.

Her foregår en åbenlys handel med seksuelle ydelser.
17-årige Naja fra Midtjylland kan ikke logge sig på uden at få tilbud om at vise sig nøgen via webcam.

- Gennemsnitligt får jeg nok to-tre-fire henvendelser om dagen om, at hvis jeg flasher min krop, så får jeg en gratis VIP-profil, siger hun.
Nøgen for VIP

Sådan en VIP-profil koster 25 kr. om måneden. Da mange børn ikke har råd, er de klar til at vise sig nøgne via et internetkamera mod at få den betalt.

Med en gratis profil er der begrænsninger på, hvilke funktion man kan bruge i Arto-universet, mens VIP-profilen giver flere muligheder: Man kan frit se andres gæstebøger, fotoserier og den slags -og man kan se alle andre, som har været inde på ens egen profil.

En del voksne mænd betaler gerne for VIP-profilerne, hvis pigerne ønsker det, viser en bunke profiler, som Ekstra Bladet har set.

Nogle børn tilbyder nemlig også sex for de 25 kr., som profilen koster.
Sikker chat-konsulent Rudy Frederiksen fra Amtscentret for Undervisningen i Ringkøbing Amt har overværet den slags sexhandel over 100 gange.

- Jeg så det så sent som i sidste uge, hvor en 14-årig pige skrev, at hun ville give alt  for en VIP-profil. En mand forlangte sex i sin bil. Og de aftalte at mødes foran en bank klokken 14.
- Der mødte jeg så op -ganske rigtigt, så kom der en bil og samlede en lille pige op, siger han.

Derudover har han lavet 102 interview med piger og drenge ned til 12 år, der er på Arto.
- Jeg har endda besøgt mange hos deres forældre for at få vished. Mange børn har haft hundrede af sexkontakter via Arto, siger han.

Hver uge holder han foredrag for lærere og børn om problemet.

Tjener millioner

Mest forarget er han over de millionbeløb, bagmændene skovler ind ved at give plads til sexkontakter til børn. I 2004 havde firmaet bag -Freeway, der også driver siden Dating.dk -en bruttofortjeneste på næsten 14 millioner kr.

- Virksomheden er ude i noget frygteligt svineri. Med de mange penge bør de passe bedre på vores børn, siger han.

Arto har nemlig flere gange lovet at gøre siden børnesikker. Men der sker næsten ingenting.

- De har været meget træge, forklarer psykolog Kuno Sørensen fra Red Barnet.
- Sider som Arto bør have stor etik. De skal holde tilstrækkeligt opsyn med børnene, fordi der altid vil opstå problemer, siger han.
  Af Lars Fogt
fogt@eb.dk;ltl@eb.dk

Ord kan være gode nok, men kun handling tæller.

Tilbage til toppen

thaikurt

Sendt 13-03-2006 06:56 (GMT +1)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator

Det er saa det svar ARTO

ARTO: OGSÅ FORÆLDRENES NES ANSVAR

Arto er mange gange blevet kritiseret af bekymrede forældre, skolelærere og socialpædagoger for at danne grundlag for mobning, sex mellem helt unge, pædofili m.m.

- Men det er i høj grad også forældrenes ansvar at sikre, at deres børn er trygge på nettet. Vi påtager os selvfølgelig vores del af ansvaret, og vi stopper så mange, som overtræder reglerne, som vi kan.

Men det er umuligt at stoppe helt. Vi kan ikke holde øje med samtlige 40.000 brugere, som er online samtidig, siger Morten Wagner, stifter af Freeway, som ejer www.arto.dk
.
http://eavisen.ekstrabladet.dk/dda2/13-03-2006/1024x768/EB_01-10_11.php

Tilbage til toppen

thaikurt

Sendt 13-03-2006 07:26 (GMT +1)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator

Det se ud til at de pædofili har fundet en ny maade at henvendelser sig til born uden at man bliver opdaget.

ARTO vil ikke gore noget ved det da de jo her tjene penge paa det og de vil ikke gore den
børnesikker for saa mister de jo muligheden for at tjene penge paa at born bruge arto.

Det er jo ogsa op til foraeldre at holde oje med hvad deres born laver paa internet, og foraeldre kan selv gore noget ved det ved at man selv soger for at slaa børnesikker til.

Tilbage til toppen

Pingo uno
Debattør af 2. grad

Tilmeldings dato Dec 2005
Antal indlæg : 136

Sendt 13-03-2006 08:07 (GMT +1)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
Det er forfærdeligt og for dårligt at en sådan en side ikke bruger de mange penge de får på brugerbetaling til at forbedre sikkerheden for børn, det kan da ikke være særlig svært. Det er da bare at overvåge ord som "vis dig nøgen", "s ex" og sådan noget og så se på hvad der bliver skrevet når de ord dukker op.

---- Pingo Uno ----

Tilbage til toppen

jp

Antal indlæg : 866

Sendt 13-03-2006 08:13 (GMT +1)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
skolerne skulle fortælle børnene om det,
og hvad der er forbudt.
men ikke mindst deres forældre de er medskyldige i deres børn bliver udsat for alt det, samt det vold der medfølger også.
ved ikke hvorfor så mange forældre er så ligeglad.
de burde ikke ha børn, når de udsætter dem for sådanne ting.
hvis man ikke kan ta ansvar for dem. s¨å er de uegnet som forældre.
jeg har ikke i min familie og vennekreds set og hørt de her problemer,
og hvis der blev snakket om noget der er sket , så har vi snakket med vores børn om det.
forældre har så travlt med deres eget liv ser ikke andres, end ikke deres børns ve og vel.
nu har jeg ytret mig igen,
Tilbage til toppen

Trix

Antal indlæg : 633

Sendt 13-03-2006 08:46 (GMT +1)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
Jeg er enig i at forældre skal være der for sine børn og holde øje med dem. Men problemet er at arto bliver bliver meget brugt i skolerne, mange unde sidder foran skolens computere i hvert eneste frikvarter. Derfor synes jeg det er godt at skolerne er begyndt at lukke for adgangen til arto, der er for meget mobning og sex i dette univers og når udbyderen af tjænesten hellere vil tjæne penge på de unge frem for at give et sikkert univers på nettet så er der ikke andet at gøre.

Mr. De Trix

Tilbage til toppen

Svane
Aktiv debattør / Moderator

Tilmeldings dato Jan 2006
Antal indlæg : 2317

Sendt 13-03-2006 10:03 (GMT +1)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
Tja nu hvor skolerne er begyndt at lukke arto er det vel ikke noget problem... det kræver bare at de kære forældre får fingeren ud og gør en af to ting: Enten betaler de selv de 25 kroner det koster for ungen at få VIP-profilen eller også anskaffer de sig et filter til pc'en som lukker arto-siden ned. Hvor svært kan det være? Og så skal de selvfølgelig huske at fortælle ungerne at det nok ikke er en god ide at sælge sex.

Red liv - Giv blod

"There once was a time when all people believed in God and the church ruled. This time was called the Dark Ages."
"In a world gone mad, only a lunatic is truly insane"
"Prayer has no place in the public schools, just like facts have no place in organized religion."

Tilbage til toppen

DeletedUser

Tilmeldings dato Sep 2005
Antal indlæg : 0

Sendt 13-03-2006 19:43 (GMT +1)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
arto kan på mange skoler ikke loades op. og at man skriver nogle ord som sex og vis dig nøgen. det gør man ikke. man bruger en form for kode, som unge har nemt ved at forstå, men nogle skal jo vide hvad det betyder. nono

Man lærer så længe man lever.

Tilbage til toppen

thaikurt

Sendt 14-03-2006 07:03 (GMT +1)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
DU FÅR 250 KR., HVIS DU ONANERER PÅ WEBCAM'

'Dette er ikke en sexchat - undlad venligst at opfordre andre brugere til at chatte frækt.'

Beskeden fra webmasteren dukker op i ny og næ i chatten på Arto. Men en simpel opfordring er ikke nok til at stoppe brugerne i at tilbyde sex, lir og strip over webcam eller mobilkamera.

'Halløjsa søde, har du msn og cam og har du lyst til en chat, evt. lidt frækt, på msn, så tilføj mig', 'Du nice smukke vil du se mig sperme på webcam?', skriver to forskellige brugere, så snart vi dukker op i chatrummet 'Det private rum' på Arto.

Frække tilbudtil 13-årig
Vi oprettede en profil, hvor vi kaldte os Lise på 13 år. Lise var på chatten i en time og fik i den tid ingen seriøse tilbud om en hyggelig snak om teenageproblemer, lektier, kærester, eller hvad der ellers optager en 13-årig pige.

De eneste, der skrev til hende, var fyre fra 15 til 22 år, der ville have hende til at smide tøjet på webkamera - og de ville gerne give noget for det:

'Er du fræk på cam?, skriver 'Stive-Svend' på 15 og forsøger at lokke Lises messenger ud af hende, så de kan se hinanden live.

Lise skriver, at hun er ny på Arto og ikke kender til spillereglerne. 'Stive-Svend' er ikke sen til at forklare:

'Jeg vil se noget af din krop. Du skal vise det frække på din krop. Og onanere imens', skriver han.

Lise skriver tilbage, at hun er i tvivl, og at hun ikke vil gøre det uden at få noget for det. Det har 'Stive-Svend' straks en løsning på:

'Du kan få 250 kroner for det. Jeg kan overføre dem via netbank'

http://eavisen.ekstrabladet.dk/dda2/14-03-2006/1024x768/EB_01-06_07.php

Tilbage til toppen

thaikurt

Sendt 14-03-2006 07:09 (GMT +1)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
JAGER BØRN TIL SEX PÅ NETTET

Dit barn er byttet: Op mod 50 gange om året slår politiet til mod pædofile på chat-sider

Du tror, ungerne taler med deres venner på nettet om popmusik.

Men i virkeligheden er dine børn jaget vildt for granvoksne mænd, der ønsker børnesex.

I går kunne Ekstra Bladet afsløre, at småpiger på børnesiden Arto bliver bombarderet med tilbud om at klæde sig af for 25 kroner.

441 på 64 år
Skolebørnenes populære chatrum Arto praler med, at de kun er for børn fra 12 til 20 år.

Men alligevel er her titusinde af voksne mænd -så sent som i går var her alene 441 mænd på 64 år.

Lederen af Rigspolitiets it-afdeling, Ronald Pedersen, erkender problemet:

- Det skulle være mærkeligt, hvis der ikke var pædofile på Arto, når her er så mange børn, siger han.

Hvert år går Rigspolitiet ind i en stribe sager med pædofile, der har forgrebet sig på børn, som de har mødt på nettet.

Og det er ikke nok, at en ældre mand antaster dine børn på internetsider.

De pædofile skal rent faktisk have sexkontakt med børn under 15 år, før rettens hammer falder.

- Alligevel har vi hvert år et tocifret antal sager -op mod 50 mod pædofile på chatsteder.

I går kunne Ekstra Bladet vise, hvordan der på Arto foregår en livlig handel, hvor piger på 12 til 14 år viser sig nøgne i et stripshow vist via internettet for sølle 25 kroner. For de 25 kroner får pigerne en VIP-profil til Arto.

Straf for stripshow
Politiet slår nu fast, at det er tæskeulovligt for de voksne mænd at give mindreårige penge for at klæde sig af.

- Hvis det er en 12-13-årig, som stripper, vil manden helt sikkert kunne straffes for det, siger Ronald Pedersen.

Og det er, hvad der sker gang på gang på Arto. Mænd lokker direkte med at ville betale for en VIP-profil, hvis de får et stripshow på Artos 'opslagstavle'.

Det skal stoppes
- Det skal vi have gjort noget ved, erkender Artos direktør, Morten Borg.

Sidste år måtte politiet tre eller fire gange møde op på Artos kontor i Viborg med en dommerkendelse, efter at pædofile havde begået overgreb mod et barn, som de havde mødt på hjemmesiden.

- I de tre eller fire sager giver vi selvfølgelig politiet alle oplysninger. Uden diskussion. For det kan vi selvfølgelig ikke leve med, siger Morten Borg.

Men den forklaring tror sikker chat-konsulent Rudy Frederiksen fra Ringkøbing Amt ikke en pind på.

Personligt har han været ude at tale med 20 pædofile, der færdes frit på Arto.

Hellere to på 12 

- En pædofil fortalte mig, at han havde været sammen med over 100 piger, som han havde mødt via Arto. Han er direktør i en virksomhed med 50 ansatte. Men, som han grinende sagde, jeg vil hellere have to på 12 end en på 24, siger Rudy Frederiksen.

Et par gange havde forældre ringet på hos ham med deres pige i hånden for at få en forklaring, og så var beskeden altid, at de havde været kærester. For så kan politiet intet gøre.

Rudy Frederiksen mener, at hverken politi eller ejerne af børnesiden Arto gør noget videre for at fjerne pædofile.

Rigspolitiet går til bekendelse:

- Hvis vi specifikt skulle holde øje med et sted som Arto, så skulle vi bruge det halve af politiet på det, siger kriminalinspektør Ronald Pedersen

Tilbage til toppen

DeletedUser

Sendt 14-03-2006 18:45 (GMT +1)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
tak thaikurt det du skriver har jeg også lyst til at vide, får du sådanne tilbud eller finder du på det.

Tilbage til toppen

thaikurt

Sendt 14-03-2006 20:15 (GMT +1)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
Hvad menig du med det du skriver ?

Tilbage til toppen

AngelByNight
Super debattør

Antal indlæg : 577

Sendt 14-03-2006 21:32 (GMT +1)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
thaikurt,

Det er fint nok at du tager denne her problematik op, men tror du ikke at de fleste der har teenagebørn kender til denne her problematik??

Jeg er i daglig kontakt med adskellige teenagepiger, der ofte fortæller mig om hvilke tilbud de får på arto.dk Jeg gør kort og godt det, at jeg opfordrer dem til at bruge deres sunde fornuft! Spørger dem om de ville smide tøjet foran hvilken som helst dreng de står overfor IRL. Det vil de naturligvis ikke.... Og så kan de godt se at det heller ikke er smart at gøre det på cam.

Man kan nå langt ved OPLYSNING

Ydmyghed består ikke i at fornægte sig selv,
men i at vedkende sig sin handling.
-Antoine de Saint Exupery

Dumme tanker har enhver.
Kun den kloge holder dem for sig selv.
-Wilhelm Busch

Tilbage til toppen

DeletedUser

Sendt 14-03-2006 21:47 (GMT +1)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
AngelByNight det tror jeg på, men mange teenage piger og drenge fortæller ikke så meget til deres forældre som man tror, nogle kommunikerer stort set ikke med deres forældre og andre snakker med dem når det er muligt. man fortæller ikke om sådanne ting, kun til veninder og ssp. for man vil ikke have at forældrene lukker internettet ned eller gør sådan at man ikke kan gå på arto. mange er bange for hvad forældrerne gør.

Tilbage til toppen

AngelByNight
Super debattør

Sendt 14-03-2006 22:49 (GMT +1)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
Lige præcis...

Jeg har ikke selv børn. Jeg har alle andre folks børn, men det er også rigeligt Smiler Jeg har en del teenagepiger der kommer og går som de har lyst til i mit hjem. De betragter mig som en slags "voksenveninde eller storesøster" som de kan komme til, når de har brug for en snak om livet, når kæresten skrider, deres seksualitet osv. Alle de ting man ikke liiiige har lyst til at dele med sin mor. Jeg har så den politik, at så længe de bare laver "teenage-ulykker" involverer jeg ikke deres forældre, for de skal have lov til at have et privatliv OG et frirum når de kommer til mig. Der har været et tilfælde hvor en af pigerne fortalte om nogle ikke særligt rare ting hun har været udsat for. Jeg valgte den taktik, at hendes forældre SKULLE have det at vide, men ikke før pige, var "klar". Hun skulle lige tage mod til sig og det er helt okay med mig. Men det vigtigste var at moren blev indblandet, så hun kunne tage affære Smiler

Dumme tanker har enhver.
-Wilhelm Busch

Tilbage til toppen

thaikurt

Sendt 15-03-2006 05:02 (GMT +1)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
Jeg gaar det for at belyse at her har vi et stor problemen som alle maske har inden paa livet, det handel ogsa og hvad er det for en moral et internet fima har naar de hele vil tjene penge en at soge at born ikke bliver misbrug.

Tilbage til toppen

AngelByNight
Super debattør

Sendt 15-03-2006 12:25 (GMT +1)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
thaikurt,

med 40.000 brugere online AF GANGEN.... Det er altså rigtigt mange... Hvordan vil du så have at skal kontrollere noget som helst?

Dumme tanker har enhver.
-Wilhelm Busch

Tilbage til toppen

thaikurt

Sendt 15-03-2006 20:24 (GMT +1)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
De kunne børnesikker siden.

Tilbage til toppen

AngelByNight
Super debattør

Sendt 15-03-2006 23:44 (GMT +1)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
Men det er jo lidt svært når det netop er en side der henvender sig til BØRN

Dumme tanker har enhver.
-Wilhelm Busch

Tilbage til toppen

Morth
Debattør af 1. grad

Antal indlæg : 80

Sendt 16-03-2006 01:34 (GMT +1)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
okay folkens vi ved alle at der er klamme svin i verden der vil købe jeres børn og have sex med dem eller bare se dem nøgne så de kan sidde og onanere. men det kan aldrig stoppes helt 100 procent. så tag for helvede og lær jeres børn det. de skal lære at der er svin i verden der ikke er normale, det har været sådan i hundrede år, nu er de bare gået online. børn skal vide at der er folk i verden der vil have dem og der er folk der vil udnytte dem.... det nytter ikke at melde det til staten eller politiet for de ved ikke en skid og kan intet gøre ved det. pelitiet har lige fundet ud af at der er børneporno på internettet... helt ærligt!!
Der er en masse små unger i danmark der ikke ved en skid om sex til at starte med og DET er statens skyld samt forældrenes. lær dem det for hel***...
fortæl dem hvad sex er og hvem de ikke skal lave det med... alt ender tilbage til hvad forældre lære dem. og **** jer der siger at det ikke er forældrenes skyld... JA det er rigtigt at folk ikke skal tilbyde børn sex!!! men der er Åbentbart ingenting der kan stoppe det, Så den eneste måde at forhindre det er at gøre det meget klart for ungerne hvad der de skal holde Øje med!!! pas nu for helvede på jeres børn... for det er deres verden mine børn en dag skal vokse op i.....
det lyder måske noget hårdt men vi bliver nød til at gøre et eller andet...

-Morth-

Tilbage til toppen

jp

Sendt 16-03-2006 14:33 (GMT +1)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
ja morth du har helt ret.
men nu sidder jeg og tænker tilbage.
da jeg var barn forsøgte min halvbror at voldtage mig.
han fik held med det ved en søster.
men turde ikke sige noget i flere år.
en dag hun fortalte vores mor det, var at hun var fuld af løgn,
min mor fortalte mig dette, og måtte meddele hende at det var sandt for han forsøgte på mig også.
hun sagde vi var fulde af løgn vi skulle spærres inde.
tjaaa godt vi var blevet voksen, hvad var vi ikke blevet udsat for hvis vi fortalte da det skete.
vores mor var 2 personer. sort hvid.
jeg har altid været bange for hende fik mange tæsk.
og uden grund. det skal lige med for at forklare dette.
så den slags mennesker den slags familie findes også i dag.
grusomt at tænke på. og jeg har hjulpet 1 engang med det samme.
bare der var flere der var mere opmærksomme på børns trivsel.
jeg måtte aldrig være alene tænk hvis jeg sagde noget jeg ikke måtte.
se nu den far som fik andre til at ha sex med sin datter, både moderen og naboerne vidste ikke noget, (sagde de). man tænker sit.
det er forældrenes og skolen og familien opgave at sørge for at fortælle og snakke om det emne, dem som ikke vil tale om det, mon de har en dårlig samvittighed af et eller andet,
måske hven ved.
jeg har siddet på en chat og har været udsat for det samme.
jeg advarede andre om dette. men det fandt han ud af og truede mig med alt muligt.
ja men jeg var heldig for jeg kendte en der kendte hans adresse og fulde navn.
så det ofenntliggjorde jeg dette sted. siden har jeg ikke hørt fra ham.
jeg vil til enhver tid gøre det igen, selvom jeg bliver truet.

nu har jeg ytret mig igen,
Tilbage til toppen

sissel

Antal indlæg : 696

Sendt 16-03-2006 15:35 (GMT +1)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator

Jeg kan fuldt ud skrive under på det som Morth skriver(næsten)  Det er forældres ansvar at oplyse deres børn omkring det seksuelle, det kan ikke gøres tidligt nok.

kære forældre , det er jeres ansvar hvis en pædofil får fingre i jeres lille pige/dreng.

Hvis i udsætter det den ene gang efter den anden er det lige pludselig for sent.

sissel

Tilbage til toppen

DeletedUser

Sendt 16-03-2006 17:22 (GMT +1)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
man burde ansætte nogle mennesker der holder øje med hvad det er der sker på siden, for de penge man får fra pædofile er en form for sorte penge, det er jo ulovligt.

Tilbage til toppen

Svane
Aktiv debattør / Moderator

Antal indlæg : 2317

Sendt 16-03-2006 22:08 (GMT +1)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
sissel said...

Jeg kan fuldt ud skrive under på det som Morth skriver(næsten)  Det er forældres ansvar at oplyse deres børn omkring det seksuelle, det kan ikke gøres tidligt nok.

kære forældre , det er jeres ansvar hvis en pædofil får fingre i jeres lille pige/dreng.

Hvis i udsætter det den ene gang efter den anden er det lige pludselig for sent.

Undskyld jeg siger det, men det er da noget vrøvl. Det er det samme som at sige at hvis en pige går i byen med bar mave så er hun selv ude om det hvis hun bliver voldtaget.

Selvfølgelig er det forældrenes ansvar at opdrage, vejlede og beskytte deres børn. Det er det de er her for. Men det er FANDEME ikke forældrenes "skyld" hvis ungerne bliver ofre for pædofile! Det er udelukkende den pædofiles (ellers giver det heller ikke mening at det er den pædofile der bliver dømt... det er jo ikke hans skyld Skeptisk ).

Helt ærligt. Det er ligesom når folk vil give samfundet skylden for alt muligt. Det er noget pjat... hvis der ikke var folk med kriminelle tendenser var der heller ikke nogen problemer.

Red liv - Giv blod

"There once was a time when all people believed in God and the church ruled. This time was called the Dark Ages."
"In a world gone mad, only a lunatic is truly insane"
"Prayer has no place in the public schools, just like facts have no place in organized religion."

Over-lefler i de Professionelle Leflere - Du ringer, vi lefler

Tilbage til toppen

jp

Sendt 17-03-2006 11:10 (GMT +1)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
svane
Men det er FANDEME ikke forældrenes "skyld" hvis ungerne bliver ofre for pædofile! Det er udelukkende den pædofiles (ellers giver det heller ikke mening at det er den pædofile der bliver dømt... det er jo ikke hans skyld ).
svar
nej det er ikke forældrenes skyld, men det er forældrenes der skal fortælle sine børn, der findes syge mennesker på gaden og på de div. chatte, og forældrenes ansvar at holde øje med deres børn, hvad de foretager dem,
og det kan man hvis man gider. eller som forældrene siger de har ikke tid,
jamen tid til at få børn så små så nuttede, senere nææ du så kan de klare dem selv, de giver for meget besvær, ja så går det galt for de børn.
så holder jeg på forældrene er medskyldige,
og som reglerne er i dag går alle de syge rundt dem som er farlige, de skal jo ha behandling, men de har jo også familie, de ser heller ikke hvad der er galt med den person, hjælper den person med at få hjælp. ligeså forfærdeligt.
har ikke noget til overs for dem som er kriminelle dem som gør andre fortræd.
men hvem sørger for dem før de gør noget dumt. hvor er venner hvor er familien henne her.

nå nu har jeg ytre mig igen,
Tilbage til toppen

Du kan ikke poste nye emner i dette forum Du kan ikke besvare emner i dette forum Printervenlig version
61 Send indlæg til denne tråd.
Viste side :
 1  2  3