HotStart.dk - Internet portal og startside for dig der har Internet.
  Kilk og stem! - hotstart.dk      

.
Brugernavn: Password:    
  Forum start | Opret ny bruger | Søg | Hjælp

Del dig forum

Forum, debat og snak på HotStart.dk > Mad & Vin > Opskriftservice > Min Valentinsmiddag  Hurtig navigation

Du kan ikke poste nye emner i dette forum Du kan ikke besvare emner i dette forum Printervenlig version
[ << Forrige tråd | Næste tråd >> | Vis nyeste indlæg først ]

Gorm den Gamle
Super debattør

Tilmeldings dato Jan 2007
Antal indlæg : 304

Sendt 14-02-2007 14:46 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator

Valentinsmenu 2007

Forret:

Hummersuppe med Sherry og Skaldyr*, Cr. Fraiche og Dild-drys

* rejer, hummerhaler og kammuslinger.

Mellemret:

Ananasring med hj.lavet hønsesalat.

Hovedret:

Hjorteskinke, grydestegt med Rødvin og vildt-krydring*

*enebær, røget bacon, laurbærblade og timian.

Ovnstegte Kartoffel-kroketter, Rosenkål, Waldorffsalat,

Tyttebær i ½ Fersken

Svampe-/Kastanie-sauce på vildtfond og Fløde

Dessert:

Is med Skovbær-glacé og frugt

Tilbage til toppen

drømmeren
Wannabe debattør

Tilmeldings dato Feb 2007
Antal indlæg : 11

Sendt 14-02-2007 17:43 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
 hold da op det lyder lækkert....  hun er da temlig forkælet hva????roll
Tilbage til toppen

DeletedUser

Tilmeldings dato Sep 2005
Antal indlæg : 0

Sendt 14-02-2007 18:33 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
savle savle...

Tilbage til toppen

Muskimormor
Power HotStarter med udmærkelse

Tilmeldings dato Jun 2004
Antal indlæg : 2107

Sendt 14-02-2007 20:39 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator

MUMS hvor det ser lækkert ud - det må da kræve en fridag for at kunne nå alt det.

Vores Valentinsmiddag:

Rugbrød med pålæg. Skal spises op, vi købte for meget pålæg til weekenden....

Livet

Husk at elske,
mens du tør det.
Husk at leve,
mens du gør det

Af Piet Hein

Tilbage til toppen

Puzlingen
Aktiv debattør / Moderator

Tilmeldings dato Jan 2006
Antal indlæg : 999

Sendt 15-02-2007 00:01 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
Mums... gid det var mig der blev forkælet!

Men næææ nej... min kæreste er på kursus på Fanø og jeg har fået pomfrites med indbagte rejer nede fra den lokale grill og en kold øl.. kom først hjem her klokken 21.00 og orkede ikke at lave mad, så for en MEGET sjælden gangs skyld, gik jeg forbi den lokale grill... bryder mig ellers ikke om fastfood, men én gang om året sker det dog... hehe

Fastelavn er mit navn…

Tilbage til toppen

Gorm den Gamle
Super debattør

Sendt 15-02-2007 12:37 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
Muskimormor said...

MUMS hvor det ser lækkert ud - det må da kræve en fridag for at kunne nå alt det.

Vores Valentinsmiddag:

Rugbrød med pålæg. Skal spises op, vi købte for meget pålæg til weekenden....

Ja jeg startede ved 12-tiden med at koge kastanierne. Havde købt 10, men de 4 var sgu dårlige!
Lavede så hønsesalaten (uden champignon, da min viv ikke bryder sig om dem) og mellemretten og satte den på køl, inden jeg dækkede bord og svang støvslugeren, foldede servietter og pyntede bordet (i nævnte rækkefølge).
Når vi gæster huserer jeg oftest i køkkenet og har travlt, så man skal ikke gå i vejen for mig. Men det værste er, når folk siger jeg ikke "skal blive stresset"! DET stresser mig, for jeg er ikke stresset. Har bare travlt når forret, hovedret og dessert skal være færdig til tiden. Intet må blive koldt og intet må brænde på! Og så er det sgu mig, der er den "hvide Tornado", og ikke Ajax !

Tilbage til toppen

Muskimormor
Power HotStarter med udmærkelse

Tilmeldings dato Jun 2004
Antal indlæg : 2107

Sendt 15-02-2007 23:19 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
Skeptisk Skeptisk Skeptisk Skeptisk = grøn af misundelse, hvor køber man sådan en mand?

lol 

Livet

Husk at elske,
mens du tør det.
Husk at leve,
mens du gør det

Af Piet Hein

Tilbage til toppen

biscotti
Debattør af 1. grad

Tilmeldings dato Aug 2006
Antal indlæg : 54

Sendt 16-02-2007 01:24 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator

vores valentinsmiddag 2 voksne og 2 børn.
hj. lavet tomat suppe med fiskeboller og groft brød.
og det var nu også fint.......
men det lyder meget lækkert denne menu, næste år tager jeg fri på valentinsdag og står og laver mad hele dagen....måskeGriner

der er altid en mening..... biscotti.

Tilbage til toppen

Gorm den Gamle
Super debattør

Sendt 16-02-2007 15:58 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
Jeg elsker at forkæle min viv med lækker mad. Bare ikke for tit, for så bliver hun for tyk, det lille skind!
Tilbage til toppen

Ehmil
Praktikant

Tilmeldings dato Jul 2007
Antal indlæg : 9

Sendt 23-07-2007 16:23 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
Det lyder godt!

- Men hvis det skulle blive en lille smule bedre kunne du servere et ristet hvidløgs - oregano brød på panden, med lidt olivenolie , det skulle gøre foretten endnu bedre!.. ( Godt med hvidløg, da det klær både muslinger, rejer, og hummere rigtig godt! )
Tilbage til toppen

Du kan ikke poste nye emner i dette forum Du kan ikke besvare emner i dette forum Printervenlig version