HotStart.dk - Internet portal og startside for dig der har Internet.
  Kilk og stem! - hotstart.dk      

Brugernavn: Password:    
  Forum start | Opret ny bruger | Søg | Hjælp

Del dig forum

Forum, debat og snak på HotStart.dk > Mænd, kvinder og andre > Rigtige mænd > Den smukkeste kvinde  Hurtig navigation

Du kan ikke poste nye emner i dette forum Du kan ikke besvare emner i dette forum Printervenlig version
118 Send indlæg til denne tråd.
Viste side :
 1  2  3  4  5 
[ << Forrige tråd | Næste tråd >> | Vis nyeste indlæg først ]

John J.
Grøn debattør

Email adressen er ikke tilgængeligIngen hjemmesidePrivate beskeder er ikke tilgængeligAIM Not AvailableICQ Not AvailableY! Not AvailableMSN Not Available
Tilmeldings dato Jan 2003
Antal indlæg : 36

Sendt 21-12-2005 20:03 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
Hej mænd

Hvem syntes i der er verdens smukkeste kvinde?

Mit bud er Jenifer Garner (se vedhæftede billeder)

Mojn John J.

Tilbage til toppen

Trix
Power HotStarter med udmærkelse

Email adressen er ikke tilgængeligIngen hjemmesidePrivate beskeder er ikke tilgængeligAIM Not AvailableICQ Not AvailableY! Not AvailableMSN Not Available
Tilmeldings dato Dec 2005
Antal indlæg : 633

Sendt 22-12-2005 11:12 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
Det må uden tvivl være Charlize Theron roll Så hende første gang i Djævlens Advokat. Fantastisk skuespiller og så ser hun bare wow ud

Mr. De Trix

Tilbage til toppen

Knaldperlen
Debattør af 2. grad

Tilmeldings dato Nov 2002
Antal indlæg : 150

Sendt 22-12-2005 11:20 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
Yumme yumme boing

Der var et par stykker i Djævelens advokat som kunne komme med i denne debat!!

Havde desværre ikke lige nogen billeder:(
Tilbage til toppen

freja
Wannabe debattør

Antal indlæg : 16

Sendt 22-12-2005 20:49 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
Jeg vil da foreslå hende her. Mere skal i nok ikke sigte efter turn

~~FREJA~~

Tilbage til toppen

John J.
Grøn debattør

Tilmeldings dato Jan 2003
Antal indlæg : 36

Sendt 22-12-2005 22:19 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
Freja kan du så se at komme ud af mande debatten :D Og desuden var det ikke meningen at der skulle sendes selvportrætter turn

Mojn John J.

Tilbage til toppen

max_328
Debattør af 1. grad

Tilmeldings dato Jul 2003
Antal indlæg : 88

Sendt 23-12-2005 11:54 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
Jeg ville nu nok stemme på vores egen Christina Vilsøe
Tilbage til toppen

madsolsen
Grøn debattør

Tilmeldings dato Feb 2004
Antal indlæg : 48

Sendt 23-12-2005 12:51 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
Jeg vil mene det er Paris Hilton :P

Det hedder altså ikke mCode, men BBcode

Tilbage til toppen

olivia
Praktikant

Antal indlæg : 8

Sendt 24-12-2005 11:05 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
Jeg ville mene at det er mig :-D hehe
Tilbage til toppen

max_328
Debattør af 1. grad

Sendt 24-12-2005 12:36 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
Hej Olivia når du selv siger det så har du nok ret :-? For hverken Paris Hilton, Christina Vilsøe, Charlize Theron eller Jenifer Garner har meldt sig i det her forum så de mener nok ikke selv de er så kønne :)) :))

God jul til alle jul jul jul
Tilbage til toppen

Pingo uno
Debattør af 2. grad

Antal indlæg : 136

Sendt 27-12-2005 13:02 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
Jeg vil nu mene at det er mig der er den smukkeste tongue Det siger kæresten ihvertfald når han vil opnå noget :-? Men derefter syntes jeg Cameron Diaz er meget køn.

---- Pingo Uno ----

Tilbage til toppen

Kia Lafemme
Grøn debattør

Tilmeldings dato Aug 2004
Antal indlæg : 34

Sendt 01-01-2006 23:00 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
Jeg synes at Charisma Carpenter er utrolig smuk.

For hver Kvinde der smider brystholderen Er der en mand der er villig til at bruge den.

Tilbage til toppen

Maiiz
Debattør af 2. grad

Tilmeldings dato Jun 2004
Antal indlæg : 126

Sendt 05-01-2006 22:40 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
Altså, nu er jeg godt nok selv pige, men jeg vil alligevel gerne fortælle hvem jeg syntes er den smukkeste kvinde.

Jeg syntes det er Nicole Kidman. Hun har de smukkeste øjne, og det mest fortryllende smil. Hele hendes ansigt er samtidig helt vildt romantisk.

Jeg syntes samtidig at hun er den bedste skuespillerinde af dem alle.

Tilbage til toppen

Maiiz
Debattør af 2. grad

Sendt 05-01-2006 22:43 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
meen, jeg er nu heller ikke selv værst....

Se bare...
Tilbage til toppen

DeletedUser

Tilmeldings dato Sep 2005
Antal indlæg : 0

Sendt 05-01-2006 22:44 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
Det må da klart være MIG :P

Hilsen fra den Ærlige Blow06

Tilbage til toppen

Tina Ø
Grøn debattør

Tilmeldings dato Jun 2005
Antal indlæg : 31

Sendt 06-01-2006 01:08 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
Jeg syntes nu vores egen Maibrit Winsø ( winsø er nok ikke stavet rigtig) er en flot pige

Ups fniss det er da sjovt at blande sig i mande debatten yeah

Tina Ø

Tilbage til toppen

Gauron
Debattør af 2. grad

Tilmeldings dato Feb 2003
Antal indlæg : 151

Sendt 06-01-2006 10:51 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator

Jeg tror også at jeg stemmer på Nicole Kidman, hun er både smuk, sexet og talentfuld. Jeg fatter ikke at Tom Cruise lod hende smutte.

Men okay efter at have set billederne af hotstart pigerne her, så er de nu også ret lækre, også dem der prøver på ikke at være det (godt billede Maiiz :)) )

venlig hilsen
Gauron

Tilbage til toppen

apoo
Grøn debattør

Antal indlæg : 26

Sendt 06-01-2006 16:49 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
Hey gauron den lille abe i dig prøver vist at smigre sig ind hos pigerne hva´tongue

Jeg ved næsten ikke hvem jeg syntes der ser bedst ud alle jeres forslag er velkomne til at besøge migroll Specielt Hilton, hun er vist en uartig en.

mvh Apoo To Apoo or not to do...

Tilbage til toppen

apoo
Grøn debattør

Antal indlæg : 26

Sendt 12-01-2006 10:08 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
Hej Mads og andre der kan lide Paris Hilton

Hvis i har TV1000 så kan hun ses som "stjerne" i sin private og intime hjemmevideo i denne uge.

Tilbage til toppen

deBatman
Aktiv debattør / Moderator

Tilmeldings dato Jan 2006
Antal indlæg : 231

Sendt 13-01-2006 10:33 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
Kate Moss - Hun er så smuk at man njæsten smelter turn

Tilbage til toppen

Sommer
Wannabe debattør

Antal indlæg : 19

Sendt 14-01-2006 00:27 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
Den smukkeste kvinde i verden, udfra mit synspunkt som kvinde, er helt klart Shannyn Sossamon fra A Knights Tale, hvor hun spiller Lady Jocelyn. Hun spiller også Josh Hartnetts kæreste i, 40 days and 40 nights.

Måske I ved hvem hun er?

Hun er i hvert fald at fortrække, hvis jeg nogensinde skulle blive til kvinder ;)

Hilsen Sommer
Tilbage til toppen

Maiiz
Debattør af 2. grad

Sendt 14-01-2006 11:20 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
Ja HUN er flot, det er jeg enig i. Hun har et rigtig specielt ansigt.
Tilbage til toppen

max_328
Debattør af 1. grad

Sendt 14-01-2006 11:37 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
Ja, Shannyn Sossamon er faktisk ret smuk, jeg vedhæfter lige nogle pics hvis der er nogen der ikke ved hvem hun er.

Hun er ikke smuk på en barbie måde, men hun har den der udstråling der får en til at kigge en ekstra gang. finger

Tilbage til toppen

M
Wannabe debattør

Tilmeldings dato Aug 2003
Antal indlæg : 11

Sendt 15-01-2006 01:04 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
Angelina Jolie er smuk
Tilbage til toppen

madsolsen
Grøn debattør

Tilmeldings dato Feb 2004
Antal indlæg : 48

Sendt 15-01-2006 12:00 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
Nice apoo :D
har jeg desværre ikke :P
men de kan jo også findes på nettet ;)

Det hedder altså ikke mCode, men BBcode

Tilbage til toppen

j.
Debattør af 3. grad

Antal indlæg : 274

Sendt 02-02-2006 15:10 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
ingen tvivl om det....sharon stone og nicole kidman.....de er samtidig de to frækkeste.....se bare nicole i "eyes wide shut" og "moulin rouge" og sharon sammen med michael douglas i "basic instinkt"...derer de da frække og lækre.....
mysser misser...

missen

Tilbage til toppen

Du kan ikke poste nye emner i dette forum Du kan ikke besvare emner i dette forum Printervenlig version
118 Send indlæg til denne tråd.
Viste side :
 1  2  3  4  5