| Forum, debat og snak på HotStart.dk > Mænd, kvinder og andre > Rigtige mænd > Den smukkeste kvinde | Hurtig navigation
|
   |  busomorfar Power HotStarter med udmærkelse

Tilmeldings dato Feb 2006 Antal indlæg : 841 | Sendt 13-01-2007 02:52 (GMT +2) |   | |
Debattør said... Så personligt synes jeg heller ikke, som du vist er enig i, at det er fair at gøre grin med hverken dumme eller blonde mennesker ej heller Paris Hilton.
---------------------------------------------------------------------------
Hej Debattør, Jeg skal nok tale pænt til dig, men kære debattør, når man nu ser hvad du udtaler foroven i dette indlæg, hvordan kan du så kalde V.Franova en ukrainsk kuglestøder??????

Gammel kinesisk ordsprog siger: Den der går i seng med røv der klør, vågne op med fingr' der lugt.
Post Edited (busomorfar) : 13-01-2007 00:55:21 GMT | | Tilbage til toppen | | |
      |  Svane Aktiv debattør / Moderator

Tilmeldings dato Jan 2006 Antal indlæg : 2317 | Sendt 15-01-2007 22:57 (GMT +2) |   |
Debatøren said...
busomorfar said... hvordan kan du så kalde V.Franova en ukrainsk kuglestøder
Hvad er der da galt med ukrainske kuglestødere efter din mening - og hvorfor?
Sådan som du selv reagerede på min egen personlige holdning til Paris Hilton, synes jeg ærlig talt du skylder busomorfar et ordentligt svar. Det er sagt som ganske alm. bruger så du må jo bruge det som du vil... men helt ærlig... prøv lige at tænk over hvad du selv lukker ud før du prøver at jorde andre.
Bare en venlig opfordring.
Vær med til at redde liv - Meld dig som bloddonor, knoglemarvsdonor og organdonor.
En dag er det måske dig der står og mangler blod! | | Tilbage til toppen | | |
  |  Svane Aktiv debattør / Moderator

Tilmeldings dato Jan 2006 Antal indlæg : 2317 | Sendt 25-01-2007 15:09 (GMT +2) |   |
Debatøren said...>Paris Hilton ligger solidt på en delt førsteplads på Blackwells 47. "Worst Dressed"-liste, skriver Yahoo. Svært at give dem ret. .
Nej dum er hun IHVERTFALD ikke...
En dag er det måske dig der står og mangler blod!
"Jeg påstår at vi begge er ateister, jeg tror blot på en gud færre end dig. Når du ved hvorfor du afviser alle andre mulige guder, ved du også hvorfor jeg afviser din." (Stephen F. Roberts) | | Tilbage til toppen | | |
 |  biscotti Debattør af 1. grad

Tilmeldings dato Aug 2006 Antal indlæg : 54 | Sendt 16-02-2007 12:58 (GMT +2) |   |
jeg blander mig også..
af danske kvinder er det susse wold...hun bærer sin alder med ynde.
af udenlandske kvinder goldie hawn...
så jeg den svenske kronprinssse victoria er meget smuk og det ikke hendes søster jeg mener, men victoria den ældste i flokken.
og så er der jo også min mor!
paris hilton..........øv for den
der er altid en mening..... biscotti. | | Tilbage til toppen | | |
 |  Time-Spirit Super debattør

Tilmeldings dato Feb 2007 Antal indlæg : 523 | Sendt 17-02-2007 12:59 (GMT +2) |   | | | |
  |  busomorfar Power HotStarter med udmærkelse

Tilmeldings dato Feb 2006 Antal indlæg : 841 | Sendt 10-03-2007 01:58 (GMT +2) |   | Alle Buso's hormoner er oppe at koge,
kan I lige komme til:

Jessica Alba mine damer og herrer.
Hun er sgu da nysselig.
Buddweiser is like having sex on the beach... It is FUCKING close to water!!!
| | Tilbage til toppen | | |
  |  Gorm den Gamle Super debattør
        Tilmeldings dato Jan 2007 Antal indlæg : 304 | Sendt 13-03-2007 00:00 (GMT +2) |   | Veronica Franova er hverken ukrainsk eller kuglestøder, med mindre en mand er for nærgående (fangede I den?).
Hun er slovakisk og gudeskøn.
Men Dolly Parton og hende mejerier er mmblblblmmmblblblblblblblbmmmmmmmums ! | | Tilbage til toppen | | |
   |  markeman Praktikant
        Tilmeldings dato Jan 2007 Antal indlæg : 2 | Sendt 07-04-2007 18:53 (GMT +2) |   | | | |
     | 118 Send indlæg til denne tråd. Viste side : 1 2 3 4 5 |
|