| Forum, debat og snak på HotStart.dk > Mænd, kvinder og andre > Rigtige mænd > Den smukkeste kvinde | Hurtig navigation
|
 |  Morth Debattør af 1. grad

Tilmeldings dato Jan 2006 Antal indlæg : 80 | Sendt 03-02-2006 22:11 (GMT +2) |   | hmm... mener egentligt at det er Anna Farris (scary movie 3)
men det er godt nok et svært spørgsmål. syntes hele tiden jeg finder nye ting der gør en kvinde smuk. og anna farris har gode ting ved sig men der er godt nok mange der har andre smukke ting siddende på sig | | Tilbage til toppen | | |
  |  participant Praktikant

Tilmeldings dato Feb 2006 Antal indlæg : 8 | Sendt 06-02-2006 00:15 (GMT +2) |   | Hehe nu blander jeg mig lige :) Hvad med en som Fru. Dion, hun er da klassisk smuk... | | Tilbage til toppen | | |
    |  Moli Wannabe debattør
        Tilmeldings dato Feb 2006 Antal indlæg : 20 | Sendt 19-02-2006 18:18 (GMT +2) |   | Jeg mener min bedste veninde er den smukkeste Min "kæreste" siger det er jeg lol..
Der er også en Islandsk skuespillerin, som hedder Þórunn Lárusdóttir. Hun er meeeeget smuk!! | | Tilbage til toppen | | |
       |  rikke_th Debattør af 2. grad

Tilmeldings dato Dec 2005 Antal indlæg : 168 | Sendt 11-03-2006 17:20 (GMT +2) |   | | Muski, jeg er helt enig med dig. Hvem kender ikke Susse Wold?! Hun er virkelig smuk. Tænk hvis man selv ser sådan ud, når man fylder 68........... | | Tilbage til toppen | | |
 |  Maro Super debattør

Tilmeldings dato Feb 2006 Antal indlæg : 350 | Sendt 23-03-2006 05:09 (GMT +2) |   | Helt klart Alicia Keys! Både udvendigt og indvendigt! Med mindre man har en fobi for brune øjne, så er hendes da HELT umulige at stå for! Man kan jo nærmest se helt ind i sjælen på den kvinde! DET er skønhed!!! | | Tilbage til toppen | | |
  |  Halfdan Reschat Aktiv debattør / Moderator

Tilmeldings dato Apr 2006 Antal indlæg : 746 | Sendt 03-04-2006 20:42 (GMT +2) |   | Ja, hvor skal man begynde.
Hvis jeg fx bare tager udgangspunkt i filmverden så er der jo så utrolig mange smukke kvinder. Men mange er dem skiller sig ikke helt så meget ud, men det gør da alligevel ikke dem mindre smukke at se på. Det er fx kvinder som Angelina Jolie, Elisha Cuthbert, Eliza Dushku, Eva Longoria, Jessica Alba, Kirsten Dunst, Kristin Kreuk, Rachel McAdams & Rashida Jones.
Jeg vil dog også mere der er mange andre, og nogle som jeg især vil fremhæve for de ikke helt er som ovennævnte (tilfældig rækkefølge):
- Diane Kruger ("National Treasure" & Helen i "Troy") virker en hel del mere jordnær og normal end andre skuespillerinder men dog stadig smuk.
- Evan Rachel Wood er nok den smukkeste skuespillerinde på min alder, og ville derfor også lige nævne hende.
- Franka Potente (Lola Rennt) går ikke ind under nogle af de kriterier som næsten er blevet "opsat" som det generelle billede på en "smuk" kvinde, men hun har alligevel en hvis charme og udstråling, som jeg mener fortjener en plads på min liste.
- Jordana Brewster (fx Mia i The Fast and the Furious) mener jeg er utrolig smuk, men dog ikke på en "in-your-face"-måde. En mere afslappet skønhed, som ikke vil komme på forsiden af særlig mange mandemagasiner. (Hvis jeg skulle vælge en af dem jeg nævner nu, ville det blive hende)
- Keira Knightley har jeg med til dels fordi hun er smuk skønt hun ikke opfylder nogen idealer med store bryster eller ligende, men blot er smuk.
- Natalie Portman har jeg først fået øjnene op for nu med hendes optræden i "V for Vendetta" (som jeg faktisk ikke har set endnu), men dette gør dog ikke hende mindre smuk.
Det var vist dem. Har lavet links til alle navnene I også kan se de kvinder, som jeg mener er nogle af smukkeste (der er jo så utrolig mange - og overhovedet ikke kun fra filmens verden - men alle steder - selv her på HotStart.dk) (Af en eller anden grund så kunne jeg max lave 15 links, og derefter virkede resten ikke som links) - Halfdan Reschat reschat.dk | | Tilbage til toppen | | |
 |  jp Power HotStarter med udmærkelse

Tilmeldings dato Feb 2006 Antal indlæg : 866 | Sendt 03-04-2006 20:45 (GMT +2) |   | | | |
 |  Fritænkeren Debattør af 1. grad

Tilmeldings dato Mar 2006 Antal indlæg : 68 | Sendt 04-04-2006 06:31 (GMT +2) |   | | | |
  |  Fritænkeren Debattør af 1. grad

Tilmeldings dato Mar 2006 Antal indlæg : 68 | Sendt 05-04-2006 15:57 (GMT +2) |   | | | |
 |  heksen Wannabe debattør

Tilmeldings dato Jun 2006 Antal indlæg : 11 | Sendt 26-06-2006 18:48 (GMT +2) |   | | Halle Berry er lige til at hoppe på - hun kunne få mig med i kanen til hver en tid (hvis hun altså var til piger) | | Tilbage til toppen | | |
   | 118 Send indlæg til denne tråd. Viste side : 1 2 3 4 5 |
|