HotStart.dk - Internet portal og startside for dig der har Internet.
  Kilk og stem! - hotstart.dk      

Brugernavn: Password:    
  Forum start | Opret ny bruger | Søg | Hjælp

Del dig forum

Forum, debat og snak på HotStart.dk > Mænd, kvinder og andre > Rigtige mænd > Den smukkeste kvinde  Hurtig navigation

Du kan ikke poste nye emner i dette forum Du kan ikke besvare emner i dette forum Printervenlig version
118 Send indlæg til denne tråd.
Viste side :
 1  2  3  4  5 
[ << Forrige tråd | Næste tråd >> | Vis nyeste indlæg først ]

Svane
Aktiv debattør / Moderator

Email adressen er ikke tilgængeligIngen hjemmesidePrivate beskeder er ikke tilgængeligAIM Not AvailableICQ Not AvailableY! Not AvailableMSN Not Available
Tilmeldings dato Jan 2006
Antal indlæg : 2317

Sendt 03-02-2006 11:38 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
Det er nok Scarlett Johansson fra "The Island". Men ellers kan Bridget Moynahan, Natalie Portman, Angelina Jolie og Sisse Søby også sagtens være med.

Gider ikke lige til at hente billeder af dem alle ind, men mon ikke i kan finde dem på www.skins.be ;)

[i]"There once was a time when all people believed in God and the church ruled. This time was called the Dark Ages."
"In a world gone mad, only a lunatic is truly insane"
"Prayer has no place in the public schools, just like facts have no place in organized religion."[/i]

Tilbage til toppen

Morth
Debattør af 1. grad

Email adressen er ikke tilgængeligIngen hjemmesidePrivate beskeder er ikke tilgængeligAIM Not AvailableICQ Not AvailableY! Not AvailableMSN Not Available
Antal indlæg : 80

Sendt 03-02-2006 22:11 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
hmm... mener egentligt at det er Anna Farris (scary movie 3)

men det er godt nok et svært spørgsmål. syntes hele tiden jeg finder nye ting der gør en kvinde smuk. og anna farris har gode ting ved sig men der er godt nok mange der har andre smukke ting siddende på sig
Tilbage til toppen

Morth
Debattør af 1. grad

Antal indlæg : 80

Sendt 03-02-2006 22:19 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
Nu jeg tænker over det er den smukkeste kvinde jeg har set, en "pige" i metroen
det var en uge siden jeg var på vej hjem fra arbejde.
hun  var ikke specielt udmejet men hun var virkelig smuk på sådan en helt naturlig måde...
også ret lækkerTunge

-Morth-
Tilbage til toppen

participant
Praktikant

Tilmeldings dato Feb 2006
Antal indlæg : 8

Sendt 06-02-2006 00:15 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
Hehe nu blander jeg mig lige :)
Hvad med en som Fru. Dion, hun er da klassisk smuk...
Tilbage til toppen

DeletedUser

Tilmeldings dato Sep 2005
Antal indlæg : 0

Sendt 06-02-2006 14:30 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
Den smukkeste kvinde- som også er den sødeste - og den klogeste er:
Henriette Honoré fra Morgen-TV -2 - hun er desværre holdt op dér - savner hende - hun kunne godt få fat i mig - hvis hun løb meget hurtigt(-:

med venlig hilsen Dalbymand

Tilbage til toppen

Lizz81-slettet
Debattør af 1. grad

Antal indlæg : 73

Sendt 12-02-2006 23:17 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
Jeg er godt nok en pige, men jeg har vel også smag hehe...

Jeg synes at jennifer Lopez er verden smukkeste kvinde...
Spørger du min mand, siger han at jeg er verdens smukkeste...*s*

hmmm...se selv *GG*

http://imageshack.dk/imagesfree/cxf78979.jpg

Lizz81

Smil til verden, så smiler den til dig!

Tilbage til toppen

Lizz81-slettet
Debattør af 1. grad

Antal indlæg : 73

Sendt 12-02-2006 23:18 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
I kan bare kopier linket op i adr. feltet... det er mig...Lizz81 *ss*

Smil til verden, så smiler den til dig!

Tilbage til toppen

Moli
Wannabe debattør

Antal indlæg : 20

Sendt 19-02-2006 18:18 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
Jeg mener min bedste veninde er den smukkeste Smiler
Min "kæreste" siger det er jeg lol..

Der er også en Islandsk skuespillerin, som hedder Þórunn Lárusdóttir. Hun er meeeeget smuk!!
Tilbage til toppen

Muskimormor
Power HotStarter med udmærkelse

Tilmeldings dato Jun 2004
Antal indlæg : 2107

Sendt 19-02-2006 21:21 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
Hvis vi nu skal holde os til den hjemlige andedam, så synes jeg bestemt at Susse Wold er fantastisk smuk. Tænk at være født i 1938 og så se så forrygende godt ud!! Gid det var mig - hvad siger I?

susse_wold.jpg (3500 bytes)

Venlig hilsen Muski

Tilbage til toppen

Maiiz
Debattør af 2. grad

Antal indlæg : 126

Sendt 22-02-2006 23:06 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
Hvis HUN er født i 1938 og ser SÅDAN ud nu.. så må jeg give dig ret.

Jeg kender hende ikke men det er da det man kalder "Den smukkeste kvinde"

"I Love my album, I Love my band" - Amy Lee of Evanescence

Tilbage til toppen

Muskimormor

Antal indlæg : 2107

Sendt 23-02-2006 20:56 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator

Kender du ikke Susse Wold?? det er da utroligt, jeg føler mig som methusalem! Susse har været med i mange film og teaterstykker, rigtig mange. Prøv at skrive hendes navn i søgemaskinen. Ghita Nørby er også en meget flot kvinde, hun er født i 1935!!

ghita_noerby.jpg (3983 bytes) hende kender du vel??

Venlig hilsen Muski

Tilbage til toppen

Eyas
Debattør af 2. grad

Antal indlæg : 124

Sendt 27-02-2006 13:25 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
Jeg synes den smukkeste kvinde er......hmmm.....øh....jo ,ser du....hmm..
puha.....der er rigtig mange....mere end 5000 ....tror jeg vil lade være med at nævne nogen.

For mig kommer skønhed helt klart indefra.
Hvis en kvinde er sød, forstående og intelligent, omsorgsfuld og kærlig, medmenneskelig og uselvisk.....så er hun den smukkeste.

Men sådan har jeg det nu bare med kvinder.

Måske er jeg bare sær på det punkt, eller også går jeg op i noget helt andet end bare det ydre.

To be really good to yourself, you need to be good to your mind.

open your eyes and realize, the way it has always been.

Tilbage til toppen

Roxy
Praktikant

Tilmeldings dato Mar 2006
Antal indlæg : 4

Sendt 02-03-2006 10:27 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
Mine favoritter må blive Nic Kidman, Salma Hayek og Scarlett Johansson - de er meget smukke kvinder fra naturens hånd, og sådan kan jeg bedst lide det.
De behøver ingen plastik operationer el. 17 kg makeup, her tænker jeg på fx. Pamela Andersson, Paris Hilton, Anna Nicole Smith m.fl.

Lev livet i dag, imorgen kan det være for sent...

Tilbage til toppen

busomorfar

Antal indlæg : 841

Sendt 11-03-2006 02:10 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator

Hej alle. Vi behøver ikke at gå så langt for at finde den smukkeste, det er nemlig Maria Lucia den dejlige sangfugl.

Når vi snakker om Ghita Nørby, så er jeg fra den årgang, der var inde at se hende i Soya's Sytten, vi knægte havde våde drømme om hende dengang. Det var jo på den tid, noget af det frækkeste, man kunne se på film.

Nu ved jeg godt, at nogle vil grine af mig, men prøv lige at se Etta Cameron, og tænk så på hendes alder. Sådan må min kone godt se ud som femogtres årig. Så får hun et stooort femtal.

Hej hej.Busoman has left the buildingwave wave wave boing

Tilbage til toppen

rikke_th
Debattør af 2. grad

Tilmeldings dato Dec 2005
Antal indlæg : 168

Sendt 11-03-2006 17:20 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
Muski, jeg er helt enig med dig. Hvem kender ikke Susse Wold?! Hun er virkelig smuk. Tænk hvis man selv ser sådan ud, når man fylder 68...........
Tilbage til toppen

Maro
Super debattør

Antal indlæg : 350

Sendt 23-03-2006 05:09 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
Helt klart Alicia Keys! Både udvendigt og indvendigt! Med mindre man har en fobi for brune øjne, så er hendes da HELT umulige at stå for! Man kan jo nærmest se helt ind i sjælen på den kvinde!
DET er skønhed!!!
Tilbage til toppen

thaikurt

Antal indlæg : 2611

Sendt 23-03-2006 06:14 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator

Den smukke kvinde er den man se naar man vaagen om morgen og venter sig om i  sengen og se at ens kone er lige saa smuk og morgen som om aften.

Ord kan være gode nok, men kun handling tæller.

Tilbage til toppen

Halfdan Reschat
Aktiv debattør / Moderator

Tilmeldings dato Apr 2006
Antal indlæg : 746

Sendt 03-04-2006 20:42 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
Ja, hvor skal man begynde.

Hvis jeg fx bare tager udgangspunkt i filmverden så er der jo så utrolig mange smukke kvinder.
Men mange er dem skiller sig ikke helt så meget ud, men det gør da alligevel ikke dem mindre smukke at se på.
Det er fx kvinder som
Angelina Jolie, Elisha Cuthbert, Eliza Dushku, Eva Longoria, Jessica Alba, Kirsten Dunst, Kristin Kreuk, Rachel McAdams & Rashida Jones.

Jeg vil dog også mere der er mange andre, og nogle som jeg især vil fremhæve for de ikke helt er som ovennævnte (tilfældig rækkefølge):

- Diane Kruger ("National Treasure" & Helen i "Troy") virker en hel del mere jordnær og normal end andre skuespillerinder men dog stadig smuk.

- Evan Rachel Wood er nok den smukkeste skuespillerinde på min alder, og ville derfor også lige nævne hende.

- Franka Potente (Lola Rennt) går ikke ind under nogle af de kriterier som næsten er blevet "opsat" som det generelle billede på en "smuk" kvinde, men hun har alligevel en hvis charme og udstråling, som jeg mener fortjener en plads på min liste.

- Jordana Brewster (fx Mia i The Fast and the Furious) mener jeg er utrolig smuk, men dog ikke på en "in-your-face"-måde. En mere afslappet skønhed, som ikke vil komme på forsiden af særlig mange mandemagasiner. (Hvis jeg skulle vælge en af dem jeg nævner nu, ville det blive hende)

- Keira Knightley har jeg med til dels fordi hun er smuk skønt hun ikke opfylder nogen idealer med store bryster eller ligende, men blot er smuk.

- Natalie Portman har jeg først fået øjnene op for nu med hendes optræden i "V for Vendetta" (som jeg faktisk ikke har set endnu), men dette gør dog ikke hende mindre smuk.

Det var vist dem. Har lavet links til alle navnene I også kan se de kvinder, som jeg mener er nogle af smukkeste (der er jo så utrolig mange - og overhovedet ikke kun fra filmens verden - men alle steder - selv her på HotStart.dk)
(Af en eller anden grund så kunne jeg max lave 15 links, og derefter virkede resten ikke som links)

- Halfdan Reschat
reschat.dk

Tilbage til toppen

jp

Antal indlæg : 866

Sendt 03-04-2006 20:45 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
hehe den smukkeste kvinde er da mig,
men i for mig ikke se,*GH*

thumbsup

Tilbage til toppen

Fritænkeren
Debattør af 1. grad

Antal indlæg : 68

Sendt 04-04-2006 06:31 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
Den smukkeste kvinde er sgu da altid mor roll
Tilbage til toppen

Maro
Super debattør

Antal indlæg : 350

Sendt 04-04-2006 16:20 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
Der vist en, der fedter for frikadeller med brun sovs og kartofler LOL :D

Lav det idiotsikkert og nogen laver en bedre idiot

Tilbage til toppen

Fritænkeren
Debattør af 1. grad

Antal indlæg : 68

Sendt 05-04-2006 15:57 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
Nå Maro, der er nok en der har gennemskuet mig thumbsup
Tilbage til toppen

heksen
Wannabe debattør

Tilmeldings dato Jun 2006
Antal indlæg : 11

Sendt 26-06-2006 18:48 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
Halle Berry er lige til at hoppe på - hun kunne få mig med i kanen til hver en tid (hvis hun altså var til piger)
Tilbage til toppen

Miss Fich
Grøn debattør

Tilmeldings dato Jun 2006
Antal indlæg : 21

Sendt 04-07-2006 11:14 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
Hold kæft det er da svært!! Der er så vanvittigt mange smukke kvinder...
men een jeg ville hoppe på til enhver tid er Lucy Liu.. hun giver mig sgu åndenød!!
Derudover er der nok flere hundrede jeg ville betegne som smukke!!

Mvh.Miss Fich

Tilbage til toppen

Ahmed79
Praktikant

Tilmeldings dato Jul 2006
Antal indlæg : 6

Sendt 17-07-2006 00:25 (GMT +2)    Citer dette indlægMeld dette indlæg til administrator
Den smukkeste kvinde må være......Ide
Selvfølgelig min kone Aisha.

Hun er i øvrigt bruger herinde, så i kan vel selv gætte hvorfor det blev svaret!

Er ny her på stedet, så hej med jer alle wave
Tilbage til toppen

Du kan ikke poste nye emner i dette forum Du kan ikke besvare emner i dette forum Printervenlig version
118 Send indlæg til denne tråd.
Viste side :
 1  2  3  4  5