| Forum, debat og snak på HotStart.dk > Mænd, kvinder og andre > Rigtige mænd > Rigtige mænd findes ikke | Hurtig navigation
|
  |  AlfaAlfa Debattør af 2. grad

Tilmeldings dato Feb 2007 Antal indlæg : 195 | Sendt 20-02-2007 02:49 (GMT +2) |   | Rigtige mænd findes. Jeg har den ene af dem ) Mænd er hvad vi kvinder gør dem til | | Tilbage til toppen | | |
       |  Badeanden Power HotStarter med udmærkelse
        Tilmeldings dato Dec 2006 Antal indlæg : 634 | Sendt 21-02-2007 21:06 (GMT +2) |   |
ilona said...Badeanden- Du skrev at du havde en kæreste, og sex er jo for det meste en af de ting man har sammen med sådan en*S* Men undskylder da, hvis jeg tog fejl.
Man behøver da ikke at dyrke sex bare fordi, man er kærester? Nogle vil vente til et evt. ægteskab, og andre interesserer sig bare ikke for sex.. Kig fx. på
Hvad med fx. at dyrke fælles interesser istedet?
"Life sucks! Get a fucking helmet!" | | Tilbage til toppen | | |
        Tilmeldings dato Dec 2006 Antal indlæg : 634 | Sendt 24-02-2007 12:43 (GMT +2) |   |
ilona said...Badeanden- En kæreste er for mig, en som man også her sex med. Men man kan da godt leve sammen med en god ven, som man bare har det rart med, eller har fælles interesser med......
Så de mennesker, som ikke interesserer sig for sex, kan altså ikke have kæreste?
Var det ikke lige kvinderne, som sagde, at mænd kun tænker med pikken.. men tænker kvinderne nu med missen?
"Life sucks! Get a fucking helmet!" | | Tilbage til toppen | | |
        Tilmeldings dato Dec 2006 Antal indlæg : 634 | Sendt 24-02-2007 13:52 (GMT +2) |   | Jeg synes helt ærligt, at det er imponerende så meget danske kællinger blander sig i folks liv / forhold: De har en eller anden plan: Gå ud af skolen, få et job, bliv gift og få unger..
Nej, danske piger er kun ude efter 3 P'er: Pik, Penge og Prestige. Længere er den ikke.. Så når man vælger at leve i et forhold uden kærlighed ( men respekt for hinandens ønsker / meninger ), uden sex eller uden at bo sammen, fatter I ikke en skid: Hvad er der mon i vejen med ham? En ekstra brystvorte? Lille/Manglende pik?
Når man ikke gider at opvarte jer i hoved og røv, så er man mandschauvinist.. Det samme er man, hvis man stiller ( samme ) krav til jer. Hvorfor må en fyr ikke forlange, at en kvinde er i gode form og ikke i kageform, når kvinder selv forlanger vaskebrædt og enorme biceps?
I er og bliver syge i jeres små hoveder.. Og derfor er det rart at kunne lukke kæften på xxxxxxxxer som jer, når man bliver spurgt, om man har en kæreste.. Skønt med en stand-in.. "Life sucks! Get a fucking helmet!" | | Tilbage til toppen | | |
        | 161 Send indlæg til denne tråd. Viste side : 1 2 3 4 5 6 7 |
|